2015. május 9., szombat

1. fejezet 5. Rész

*Kitti szemszög*
V-vel sétálunk fel a dombon a BTS házához. Hirtelen elkezdett csörögni a telefonom.
-Haló?-szóltam bele a készülékbe.
-Kitti! Gyere értem!-sírt Dorisz.
-Mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Személyesen elmondom!
-De hol vagy?
-A házatok elött!-mondta.
-Indulok!-tettem le.
-Mi az?-kérdezte V.
-Dorisz ottvan a házunk elött. Mennem kell, szia!-pusziltam arcon.
-Várj!-húzott vissza magához. -Veled megyek!
Én a szemébe néztem. Láttam a mosolyt az arcán.
-Menjünk!-mosolyogtam rá. És elindultunk.
  Mikor odaértünk megláttam Doriszt sírni.
-Mi történt?-öleltem meg.
-Jimin... Dzsenit... Szereti!-kiabálta sírva.
-Mi?-döbbentem le. És megláttam J-Hope-ot dühösen.
-Hol van Jimin?-kérdezte.
-Itt!-jelent meg az emlegetett szamár.
-Te idióta!-állt meg előtte V. -Dorisz sír!
-Dzseni is!-szólt bele J-Hope.
-Szóval ketten sírnak.
-Akkor elmegyek Dzsenihez és "megvígasztalom"...-mosolygott perverzen Jimin. Na itt J-Hope nem bírta tovább. Nekiment Jimin-nek.
-Hazakisérem Doriszt...-motyogta V és elindultak.
-Én meg hívom Dzsenit!-hívtam fel a lányt.
*Miután ezt megbeszélték, rá 2 hónapra, amikor kijött az I need u vágatlan verziója*
-Úristen!-néztük a videót és sírtunk. V engem, J-Hope Dzsenit, Jimin Doriszt (időközben egymásra találtak) vígasztalta. Ekkor Suga bejött.
-Jól vagy?-kapcsolt elsőnek Dzseni.
-Vannak kis sérüléseim (kb 4 hetet volt kórházban), de jól vagyok!-nyugtatta meg Suga a lányt. Dzseni megölelte, Suga meg visszaölelte. Miután megnéztük a videót, mindenki elment a szobájába...
*Dzseni szemszög*
Felmentem a szobámba, J-Hope meg jött után.
-Dzseni! Nyugodj meg!-ült oda mellém Hope.
-Persze, majd megnyugszok! Tök jó volt látni hogy mindenki kinyírja magát!-mondtam cinikusan. J-Hope átölelt, majd megcsókolt.
-Na!-mosolyodott el. -Jól vagyunk, naa!-nevetett fel.
-Láttad Sugát?-néztem rá.
-Igen.-komolyodott el.
-Akkor?
-Figyelj! Mindenki jól van!-ölelt meg.
-Biztos?-fordultam felé könnyes szemmel.
-Persze!
J-Hope eldőlt, én meg lefeküdtem mellé.
-Jobb már?-fordult felém mosolyogva.
-Ez asszem valami csoki reklámban volt ez...-nevettem föl.
J-Hope nevetett majd... (Írói közlemény.: Senki ne gondoljon rosszra, ez nem az a blog xD )
*Dorisz szemszög*
Jimin-nel nagyon jól megvagyunk. Bár, még szomorúság tölt el ha arra gondolok hogy Jimin és Dzseni...
-Min gondolkodsz?-ölelt át Jimin.
-Áh, semmin!-legyintettem nevetve.
-Mond csak el!-és elkezdett csikizni.
-Nee... Hagyj békén!-itt már sírtam a röhögéstől.
-Elmondod?
-Igen!-adtam be a derekam.
-Na?
-Hát az hogy te és Dzseni... Ami két hónappal ezelőtt volt...-valottam be. Jimin csak szomorúan nézett.
-Megyek a konyhába...
-Várj!-állított le.
-Hmm?
-Ne gondolkodj ezen! Az már a múlt!-mondta.
Én odamentem és megöleltem, és ezt sugtam a fülébe: Megpróbálom! Ezután olyan történt amit nem soha nem felejtek el. Az első csókunk! Nem tudom hogy én vagy ő csókolt meg vagy egyszerre történt, de nem is érdekel.
-Megyünk a konyhába?-mosolyogtam rá.
-Minek szeretnél te annyira menni a konyhába? Randid lesz?-nézett a fiú riadtan.
-Igen!-helyeseltem nevetve.
-Kivel?-nevetett már ő is.
-Jin-nel!-vallottam be.
-Hogy...-sokkolt le.
-Hé, csak vicceltem!-böktem meg a vállát nevetve. -Éhes vagyok.
-Hát most ittmaradsz! (Írói közlemény: Itt se gondoljatok rosszra, csak sakkoztak xD)
*Kitti szemszög*
Nem igaz hogy Doriszék és Dzseniék azt csinálják! Megőrülök! Én meg egyedül vagyok...
Így, szomorkásan ültem az ágyamon, mikor V benyitott.
-Kész a kaja?-kérdeztem.
-Nem, csak beszélni szeretnék veled!-ült le mellém.
-Mond!
-Figyi... Tudom hogy nem tudtad még elfelejteni Márkot...-kezdte.
-Ez hülyeség!-mondtam. -Már rég elfelejtettem!
-Ez esetben...-hajolt oda és megcsókolt. Mostmár tudom hogy V-t szeretem.
-Gyerekek...-nyitott be Suga.
Mi gyorsan elültünk egymástól.
-He?-kérdezte V pirulva.
-Kész a kaja...-csukta be Suga az ajtót.
-Na, hol tartottunk?-nézett rám perverzen.
-Ott hogy éhes vagyok!-rohantam ki a konyhába.
-Mit eszünk?-néztem Jin-re mosolyogva.
-Pizzát-mondta nevetve.
-Ez igazi olasz?-kérdeztem.
-Nincs is köztünk olasz!-jelentette ki RapMon, alias Móni.
-Dzseni az igazából olaszban született, két évig volt magyarban és két évig volt Angliában, csak magyarul jobban tetszett neki a Dzsenifer, azért használja és azért mondja hogy magyar!-közöltem szárazon.
-Wow...-csodálkoztak a fiúk.
-Na, milyen a pizza?-kérdeztem újra.
-Szólnunk kell Dzseninek!-rohant oda Suga, mikor J-Hope kinyitotta az ajtót.
-Mit szeretnél?-nézte J-Hope Sugát.
-Dzseninek kell pizzát csinálnia!
-Ti komolyan csak a kajára gondoltok?-akadt ki. -Lehet hogy Dzseni olasz, de lehet hogy utál pizzát csinálni! Meg aztán alig tudtam megnyugtagni a videó miatt! És szeretnénk pihenni!-sorolta a dolgokat, szegény Suga jól megkapta!
Ekkor kijött Dzseni.
-Szivesen csinálok pizzát!-jelentette ki boldogan és azonnal neki is látott a munkának. Mikor kész lett a fiúk elkezdték enni és éljenezték a szakácsnőt.

Ennyi lenne, bocsi a rövid részért, a május kikészít

&Dzsenna&

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése