2015. május 6., szerda

1. Fejezet 4. Rész

Hahi :3
Először is Dzseni köszi a felköszöntést xD Igen, 13 éve jöttem a világra, taps :D
Na szóval, e jeles nap alkalmából dupla rész :3
Jó olvasást! :*

*Dorisz szemszög*
J-Hope hazavitte Dzsenit, JungKook és Suga RapMont,V hazakisérte Kittit így maradt Jin, Jimin és én.
-Na srácok, én mentem haza, hali!-köszöntem el.
-Várj! Megyek veled!-jött utánam Jimin.
-Én is!-jött hozzánk Jin is.
-Hát akkor menjünk-sóhajtottam és elindultunk. Szegény Jimin, azt hitte elkisérhet egyedül. Én rámosolyogtam Jinre, ő meg csak biccentett. És hazaértünk.
-Szia, Dorisz!-köszönt el Jin és megölelt.
-Szia, Jin!-mosolyogtam rá és visszaöleltem.
-Szia, Dorisz!-köszönt el Jimin is, megpróbált megölelni, de nem engedtem.-Valami bajod van?!-nézett rám.
-Áh, semmi!-legyintettem.
-Jin, magunkra hagynál egy percre?-kérdezte a megszeppent fiútól.
Ő rámnézett, én bólintottam.
-Mond!-kérdeztem dühösen.
-Mi bajod van?-kérdezett vissza.
-Tudom hogy neked mindig is Dzseni tetszett! A fiúk elmondták!-kiabáltam rá.
-JIN!-üvöltött Jimin.
-Igen?-jött ide rémülten.
-Ti elmondtátok neki?-nézett rá.
-Áhh, szóval igaz?!-nevettem föl. -Most pedig elmegyünk Dzseniékhez!
-Biztos nem!-hátrált Jimin.
Jin elkapta és berakta a kocsijukba, és elmentünk Dzseniékhez. Bekopogtunk.
-Sziaztok!-mosolygott Dzseni.
-Szia, Dzseni! J-Hope még ittvan?-kérdeztem.
-Az Istent szólítottátok?-jött oda röhögve J-Hope.
-Nem, csak téged!-forgatta a szemét Jimin.
-Na szóval... Jimin szeretne valamit mondani nektek...-mondta Jin.
-Najó... J-Hope...-kezdte Jimin.
Dzseniék furán néztek rá.
-Az a helyzet hogy nekem mindig is tetszett Dzseni... Meg most is...-vallotta be.
Ekkor elfutottam.
*Jimin szemszög*
Jin Dorina után ment. Egyszer biztos együtt lesznek.
-Mi van?-kérdezte dühösen J-Hope. -Te szereted a csajom??
-J-Hope, nyugodj le! Jimin, menj el légyszi!-mondta Dzseni.
-Itt maradsz!-kiabált J-Hope.
-Jung Ho Seok, állítsd le magad!-kiabált Dzseni.
-Jó...-nézett le a földre.
-Jimin, menj el légyszives!
-Persze, megyek már.-és elmentem.
*Dzseni szemszög*
Bementem a házba és bementem a szobámba. Be is zártam az ajtót.
-Dzseni! Nyisd ki!-kiabált be J-Hope.
Én odamentem és kinyitottam.
-Jajj, ne sírj már!-ölelt meg.
-De... Ez hoogy?-öleltem vissza.
-Ne gondolj erre. Arra gondolj hogyha nem hagyod abba a sírást, megcsikizlek.-nevetett föl.
-Na, azt nem!-toltam el nevetve
-Na látod?-mosolygott rám. -Máris jobban érzed magad!
-Aha!-mosolyogtam vissza.
-Menj el fürdeni, jó?
-Sí! Raksz ki ruhákat?-kérdeztem.
-Persze!-biccentett, én meg elmentem fürdeni.
*J-Hope szemszög*
Dzseni elment fürdeni, én meg gondoltam elmegyek felfedezni a házat. Szép nappali, előszoba, konyha... De inkább a a hálószobáját néztem meg. DJ felszerelés, gitár, zongora, szintetizátor. Kikészítettem valami ruhát, de azért jobban megnéztem a ruhatárát (de most naaa xd).
-J-Hopee!-kiabált ki Dzseni.
-Mondjad!-kiabáltam vissza.
-Ideadnád a ruhát?
-Öhm... Menjek be?-néztem magam elé.
-Nem te idióta! Kinyújtom a karom és... Áú!-üvöltött föl.
-Mi a baj?-rohantam be és... Megláttam Dzsenit.
-Ne nézz ide!-visított fel.
Kivittem Dzsenit (igen, úgy), odaadtam neki a ruháit, majd kimentem. Dzseni kijött felöltözve majd megölelt.
-Köszi hogy... Ő... Kihoztál...-mondta pirulva.-Jól vagy?
-Az a bajom hogy nem fényképeztelek le a fürdőben...-szomorkodtam.
-Te perverz!-lökött meg nevetve.
Erre én meg leestem a székről, de magammal rántottam Dzsenit is.
-Gratulálok!-nevettem föl.
-Köszönöm!-röhögött Dzseni.
-Szivesen!-röhögtem én is.
Dzseni felkelt, felhúzott engem is. Majd elmentem fürdeni. Fürdés után bementem Dzseni szobájába, aki éppen gitározott.
-Ki mondta hogy ittalszol?-nézett rám furcsán, de láttam a nevetőráncait.
-Én!-dőltem be az ágyba.
-Párnacsataaa!-és elkezdett püfölni egy párnával. Én elkaptam a karját és magam mellé húztam.

Ennyi lenne! :3
*Dorisz*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése