2015. május 5., kedd

1 fejezet 3. Rész

Hali :3
Elöször is szeretném itt felköszönteni drága társamat Doriszt, aki ma ünnepli 13. Születésnapját ^^
Feliz Cumple Dorisz :*
Másodszor pedig meghoztam a 3. Részt. ^^
Jó olvasást manók! :*

*Dzseni szemszög*
Elmentünk mekizni. Szokásos módon  nem kértem sok kaját.
-Mi az, nem eszel?-nézett rám J-Hope.
-Nem vagyok nagyon éhes...-mosolyogtam rá.
-Biztos?-kérdezte aggódva.
-Áh, Dzseni soha nem szokott sokat enni!-legyintett Kitti.
-Dzseni, jönnél egy percre?-állt fel J-Hope.
-Persze-és mentem is vele.
-Figyi... A többiek úgyis azt hiszik hogy járunk...
-Tudom, de igazából nem járunk...-mondtam.
-De... És ha járnánk?-kérdezte 100 wattos mosollyal.
-Hát... Öhm...Izé....-néztem rá.
J-Hope megsimította az arcom. A lepkék a gyomromban megvadultak, az agyam kattogott, a szivem hevesen verni kezdett.
-Na?-mosolygott rám.
-I-igen...-mondtam, úgy hogy a földet néztem, azért hogy ne lássa hogy elpirultam.
-Emeld csak föl a fejedet!-nevetett, és "felemelte" a fejemet, utána adott egy puszit a homlokomra.
-Visszamegyünk?-kérdeztem mosolyogva.
-Aha, csak egy kérdés: Ugye én vagyok az biasod?-nézett rám izgatottan.
-Persze!-mosolyogtam rá.
Ezután visszamentünk.
-Naaa?-kérdezte RapMon. Erre J-Hope csak megcsókolt, amit én viszonoztam. A többiek tapsoltak, meg fütyöltek.
-Jupi!-ugrált JungKook.
-Gratulálok J-Hope, végre van barátnőd!-röhögött Suga.
-Kösz!-röhögött J-Hope is és átölelt.
*Kitti szemszög*
Nagyon örülök hogy Dzseni és J-Hope összejöttek, nagyon helyesek együtt. Nem tudom velem mi lesz... Hiányzik Márk!
-Kitti!-rázott meg V.
-He?-néztem rá kómásan.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Persze, persze!-nevettem föl.
-Kitti! Mi bajod van?-kérdezte Dorisz is.
-Az hogy hiányzik Márk!-és elkezdtem sírni.
-Nyugodj meg, jó!-vígasztalta V.
-V, gyere egy percre!
*V szemszög*
Elmentem Dorisszal.
-V, szereted Kittit?-nézett rám Dorisz.
-Hát öhm... Lehet...-vallottam be.
-Most igen vagy nem??-kérdezte dühösen.
-Igen!-üvöltöttem egy kicsit.
-Mi??-nézett ide Kitti és Jin.
-Kitti...-léptem oda hozzá.
Nem szólalt meg csak megölelt.
-Ha nem így érzel megértem...
-Tudsz várni?-nézett a szemeimbe.
-Ammennyit akarsz!-mosolyogtam.
-Gyerekek, ez nagyon szép meg minden, de menjünk haza!-nyafogott RapMon.
-Mostantól Móni leszel!-röhögött Dorisz.
-Miért?!-nézett rá.
-Mert úgy viselkedsz mint egy lány!-és itt már mindenki röhögött.
-Gyere ide!-odafuttot Doriszhoz, majd megcsikizte.
-Móni, hagyd abba!-jött oda röhögve Dzseni. RapMon őt is elakarta kapni, de J-Hope megjelent, így inkább nem.
*J-Hope szemszög*
-Menjünk hazaa!-nyafogott  Dzseni RapMonnal.
-Én hazakisérem a nyafogósokat.-mondtam röhögve
-Te kisérd haza Dzsenit, mi meg RapMont-mondta Suga és JungKook egyszerre.
-Hát jó!-mondtam, Dzseni megfogta a kezem és elindultunk.
-Most... Esik?-nézett Dzseni az égre.
-Basszus, tényleg!-vettem észre, majd láttam hogy Dzseni csak pólóban van.-Tessék, nehogy megfázz!-adtam oda a pulóverem.
-Nem kell!-tolta vissza nekem.
-Akkor rádadom én!-és röhögve ráadtam a pulóvert.
-Kösz!-röhögött Dzseni, majd megölelt.
Miután odaértünk Dzsenihez épp akartam menni, de a lány megállított.
-Várj! Nem mehetsz haza esőben!
- Áhh, sokszor megyek haza amikor esik!-legyintettem.
-Akkor menj!-szomorodott el, és leült a kanapéra.
Én ösztönösen leültem mellé.
-Mit nézünk?-kérdeztem.
-Nem mész?-kérdezett vissza sértődötten.
-Mostmár nem.-mondtam mosolyogva, majd megcsókoltam.

Ennyi! :)
&Dzsenna&

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése